23.5.14

Qaseh Gold Junior Makanan Sunnah Terbaik untuk Kanak Kanak

Assalammualaikum.

Mak ayah mana yang tak nak anak dorang sihat kan, budak budak memang senang jatuh sakit sebabnya imun dorang tak berapa nak kuat lagi, mudah berjangkit dengan demam selesema semua tu kan. mesti ibu bapa semua tak nak anak mereka sakit kan, jadi apa kata cuba beri anak anak anda Qaseh Gold Junior yang memang khusus untuk kanak kanak berusia 1-12 tahun. 

Makanan sunnah Qaseh Gold Junior ni mengandungi,

1. Kurma
2. Madu
3. Kismis
4. Delima
5. Zaitun
6. Gingko
7. Tiin
8. Badam
9. Garam Bukit
10. Habbatus Sauda
11. Bayam
12. Air Zam-zam
13. Za'faran
14. Gam Arab
15. Pegaga

Haaa banyak kan kandungan dia yang sememangnya semua mempunyai khasiat dia tersendiri. Nak tahu satu satu khasiat dia boleh whatsapp mira-0134025585. insyaAllah mira akan bgtau lagi details :)



Yang menyembuhkan semuanya Allah, sebagai ibu bapa, kita boleh berikhtiar untuk anak anak sentiasa sihat sepanjang hari, tak mudah sakit, cergas sentiasa je dengan beri mereka Qaseh Gold Junior ni.hehe biar tak larat nak kejar. InsyaAllah dengan sebotol bawah rm70 sebulan tak perlulah nak hantar anak anak pergi klinik swasta yang semestinya lagi mahal!eh siapa nak anak sendiri sakit kan.tak gitu.hehe

Nak order msg/ whatsapp mira 0134025585 ye :)
Nanti mira bagi guideline untuk cara makannya.hee sebab sukatan pengambilan dia berbeza mengikut umur.

pstt: insyaAllah nanti anak mira keluar dari perut ni pon nak berikan dia mkn Qaseh Gold Junior ni.hihi 

2 comments:

Aty_Fared said...

bagus nya bnde2 macam ni..saya suka sangat..tuk anak..nak beli jugak lah..nanti saya wassap.. harap2 saya mampu ingat...haaiihh

nurul amira said...

@Aty_Fared aah insyaAllah bagus :)