18.6.13

Allah punya

assalammualaikum.




Indahnya ciptaan-Mu :)

13.6.13

TIADA MAKNA

assalammualaikum.

sumber gambar : klik sini 

tiada makna apa apa cuma suka dengan gambar ini. its cute :)
ok bye!






7.6.13

najwa zolkifli kahwin

assalammualaikum..

najwa zolkifli, tahniah dah kahwin pon kawan aku yang sorang ni :)
semoga jadi isteri solehah, jaga suami baik baik dan semoga berbahagia sampai ke syurga..haha tak tahu nak cakap apa..sebenarnya nak pos gambar je kat blog ni :P

comel :)


pelamin cantik

amy kebiruan

dengan maryam yang cantik.
jalan jalan di Quensbay makan laksa penang, char kuew teow dan sate ikan
lama gila tak makan sate ikan

terima kasih en.driver :)

"Congratulations. May Allah swt bless your marriage and keep you healthy and happy always"

**dup dap dup dap. dah tak lama jugak ni :)