ummi to be :)

5:40 PM

assalammualaikum,

one word, alhamdulilah :)
insyaAllah tahun depan ada baby! tak sabar nya ummi nak jumpa anak ummi ni, yang baik setiap masa sebab takde morning sickness.hihihi 

dear suami, 
terima kasih sebab tolong buat kerja rumah semua. *i love you. hihi alhamdulilah dapat suami baik, rajin, berdedikasi, handsome macam ni #ayatbodek

ok cepat keluar baby!can't wait!haha walaupon berapa bulan je lagi :)

7 weeks :)
ok memang tak nampak kat sini tapi masa scan nampak heartbeat ok. *nangis

semoga anak ummi ni sentiasa sihat dalam perut ummi yang ganas sokmo ni. amin :)



You Might Also Like

3 comments

  1. heheh! boh nama aku taw. namanya najwa. ahahahha

    ReplyDelete
  2. @wawa : dengan syarat anak ko letak nama nurul amira :P

    ReplyDelete
  3. congrats mira.. wah.. xsangke lah.. kawan aku dah nak ade anak. aku je blaja pon xabs lg, kawen pon x lagi.. uwaaaaa.. haha..

    ReplyDelete