najwa zolkifli kahwin

4:09 PM

assalammualaikum..

najwa zolkifli, tahniah dah kahwin pon kawan aku yang sorang ni :)

semoga jadi isteri solehah, jaga suami baik baik dan semoga berbahagia sampai ke syurga..haha tak tahu nak cakap apa..sebenarnya nak pos gambar je kat blog ni :P

comel :)


pelamin cantik

amy kebiruan

dengan maryam yang cantik.
jalan jalan di Quensbay makan laksa penang, char kuew teow dan sate ikan
lama gila tak makan sate ikan

terima kasih en.driver :)

"Congratulations. May Allah swt bless your marriage and keep you healthy and happy always"

**dup dap dup dap. dah tak lama jugak ni :)





You Might Also Like

4 comments

  1. haah. jadoh saye. haahahhah!
    terima kasihla awaknyeeee. kacak suami saya. :p

    ReplyDelete
  2. anonymous: haha nasib laa suami sendiri yang ko puji..haha

    ReplyDelete