7.6.13

najwa zolkifli kahwin

assalammualaikum..

najwa zolkifli, tahniah dah kahwin pon kawan aku yang sorang ni :)
semoga jadi isteri solehah, jaga suami baik baik dan semoga berbahagia sampai ke syurga..haha tak tahu nak cakap apa..sebenarnya nak pos gambar je kat blog ni :P

comel :)


pelamin cantik

amy kebiruan

dengan maryam yang cantik.
jalan jalan di Quensbay makan laksa penang, char kuew teow dan sate ikan
lama gila tak makan sate ikan

terima kasih en.driver :)

"Congratulations. May Allah swt bless your marriage and keep you healthy and happy always"

**dup dap dup dap. dah tak lama jugak ni :)





4 comments:

Mek Onie said...

wahhhhhh,,jodoh dia kan :D

nurul amira said...

@mek onie : hehe jodoh dia :D

Anonymous said...

haah. jadoh saye. haahahhah!
terima kasihla awaknyeeee. kacak suami saya. :p

nurul amira said...

anonymous: haha nasib laa suami sendiri yang ko puji..haha