11.8.11

K.A.W.A.N

assalammualaikum..
kerinduan melampau pula dekat kawan2 asrama..
sedeh sangat bila dapat tau asrama nak roboh..
mintak2 laa tak jadi
dari f1 sampai f5 kat atpn nie..
read here for more details..

sebenarnya nak kongsi gambar2 nie :)
gambar nie ambil kat fb dan dalam folder yg tetiba rasa nak buka malam nie

#1 form 1-waktu kelas prep 


#2 hari sukan asrama form 1


#3 hari sukan form 1 jugak
muka excited itu sila abaikan


#4 sukan asrama form 5 
eh ke form 4 nie..-__-'


#5 gamelan di aysk
lepas nie maybe dah tak boleh reunion maen gamelan da :(


#6 before pergi sekolah
*muka berseri2 :p


#7 rindu! *kama, faat dan wani
rindu semua..


#8 kene denda cuci kolam ikan sebab tak turun solat subuh :p
kene denda pon happy..haha

Many people will walk in and out of your life, but only true  will leave footprints in your heart." -Eleanor Roosevelt

saya sayang semua kawan saya :)

10 comments:

SPEK HITAM said...

mesti best kan duk asrama huhuhu

kama said...

sedihnya :'(

nurul amira said...

@SPEK HITAMbest sangat!tapi ade jugak xbestnye..hehe

nurul amira said...

@kama
s.e.d.e.h s.a.n.g.a.t!

Hashimah binti Ismail said...

rindu gile dowh!!!

nurul amira said...

@Hashimah binti Ismail
rindu sgt!

- abdul hadi abdul muti - said...

memang dah btul-betul confirm ke nak roboh?

nurul amira said...

@- abdul hadi abdul muti -
tak konpem lagi..tp rasenya mmg roboh tahun depan :(

Far8 budak baik said...

wehhh seyes sedihhh..
kalau nk robohh dahhh..
baik kau amik pic asrama tu..
bab nnti mesti korang rindu
kat tmpt tu...
leh tgk pic..
huh


maaf lmbt dtg..

nurul amira said...

@Far8 budak baik
tulaa mmg kene pegi jugak nie!#semangat