2.2.11

special entry:selamat harijadi wawa

salam..
entry ni special kepada roomate,classmate,tunang fb saya iaitu Najwa binti Zolkifli..
happy birthday
da 21 tahun da ko..haha
aku muda lagi..*muda beberapa bulan

ok ekceli entry ni dye sendiri yg request..hahaha sengal
naseb baek laa cuti kan..
kalau tgk muka ko dlm bilik xde nye nak post..haha
tepung sudah menanti wawa..*jahat

disebabkan malam tadi ak wish pendek je..
kat sini aku nak membebel wish panjang2..

to wawa:

*ayat biasa
semoga panjang umur
murah rezeki
dapat semua yg ko nak =)
just be urself..hee

*ayat luar biasa
semoga rajen2 kemas bilik..=p
rajen study..jgn ikot ak kalau ak malas..haha
mintak maap kalau ak ade buat slh kt ko..*mcm nak raye plak

gambar kite..*padahal berlambak lagi

sem 2
sem 3

bersama makanan..haha

igt nak doodle utk ko..
tp kemalasan melanda diri ini..hee

mood: K.A.W.A.N =)



10 comments:

najwa said...

muahahahha....
tenkiu tenkiu
aku x nak tepung dah
penat kot
aku nak telur plak
satu cukup la
waahahhah~
request ag
weeeehoooo!!! :D

nurul amira said...

@najwahaha baek2..tepung + telur + nescafe

najwa said...

mak aii
membunuh namanya
tp xpe
aku dah matang
aku pasrah akan segalenye
wahahhah :D

nurul amira said...

@najwa
buat keje lagha an??haha
nsb baek ak blom matang ag..
ade alasan nak wat keje2 nie sume..haha

purplelitto said...

selamat hari jadi wawa..semoga dimurahkan rezeki dan dipajangkan umur..wlaupun x kenal..wlaupun da terlambat..nak komen gak kt cni..boleykan mira..hehe..

nurul amira said...

@purplelitto
bole2..=)
dye single ag..haha
eh terpromote plak..=p

purplelitto said...

hehe..dye single..saya singlet..hehe..^__^..

saya_arief said...

samat ari jadi wawa.

nurul amira said...

@purplelitto
haha sesuai sgtlaa 2..=p

nurul amira said...

@saya_arief
^__^